Vil du gerne have flere kunder i din virksomhed, ja hvem vil ikke gerne det? Her giver vi dig 3 tips til at få flere folk og kunder til at blive troværdige købere hos dig ved at bruge god kommunikation.
Kend din målgruppe. For at have en samtale, der er engagerende, bør du have gjort nogle forskning om din køber at vide, hvad der sker med hans eller hendes forretning. Vis du er opmærksom på udfordringer, der kunne være kommende og har indsigt i detaljerne, der vil komme med disse udfordringer. Hvis du er vidende, vil du være en langt mere interessant person at tale med, ikke nogen til at undgå.
Spørg om deres mening. Bare vide problemerne er ikke nok – mener, at han eller hun allerede kan have en plan i tankerne at løse problemerne. Være en opmærksom sparringspartner for de løsninger og respektere gyldigheden og erfaring bag det, de er kommet op med. Du må ikke afbryde eller fejlfinde, bare lytte.
Foreslå ændringer. Når du har været involveret i en samtale, så kan du dele din løsning på deres problem, helst efter at du er blevet bedt om. Giv dit produkt som den bedste løsning, og forklare, hvorfor det er, men ikke fortryde alle dine hårdt arbejde ved at skubbe det som den eneste måde! Ved kortvarigt anerkende andre valg, du viser dig selv at være vidende og så objektive som muligt, er interesseret i at hjælpe og ikke bare lukke.
Kendskab godt off-sætte måder nogle i salget vælger at fuskere deres produkter, vi tror på en bedre måde. Vi foretrækker at fokusere på at opbygge relationer med kunder og potentielle kunder, ved hjælp af alle disse tips til at indføre mange til vores promo almisser. Vores tillid til vores brand betyder intet, hvis vi ikke kan være overbevisende og høflig i vores præsentation, så slutte sig til os i at ændre salget fra afbryde bane af spisetid til reelle fremtidige muligheder.
Leave a Reply